26 Aralık 2013 Perşembe

FİKRİM GELDİ-2

Geçenlerde sinemaya gittim ve aniden fikrim geldi  (nedense bu fikirlerim hep sinemaya gidince geliyor.) Günlerden sanırım pazartesiydi. Malum pazartesi günleri gnçtrkcll günü olduğundan inanılmaz bir kalabalık vardı. Bilet sırası bekle bekle bir türlü gelmiyor. Sıraları gelen  insanlarsa önceden şifrelerini hazırlamıyorlar, sıra tam kendilerine gelince turkcelle mesaj atıyorlar, bekliyoruz da bekliyoruz..
Hal böyle olunca beklemekten bunalıma giren ben, başladım çareler düşünmeye.. İşte aklıma gelenlerden bazıları:

J Otomatik bilet otomatları çok güzeldi aslında. Onları benim gittiğim yerdeki sinemadan kaldırmışlar. Bence onlar her yerde olmalı..

J En kolay olabilecek olan; yoğunluğa göre 3-4 gişe sadece kampanya için ayrılabilinir, diğer gişeler kampanyadan yararlanmayacak sinema severler için hizmet verebilir. (evet, maalesef bunu bile akıl etmeyen avm çalışanları var)

J Zaman teknoloji zamanı, akıllı telefonu olmayan bir genç olacağını hiç sanmıyorum. Özellikle kampanyaların online satın alınması zorunlu olabilir. Cep telefonuna da biletin barkodu gönderilir, sinemaya girerken telefondaki barkod okutularak geçiş yapılabillinir.

J Ve son olarak sıra kendine geldiği halde hala kampanya koduna sahip olmayan şahıs direk sıranın sonuna gönderilmeli ki; aklı başına gelsin, bi daha kimseyi bekletmesin..

Bu yazımdan da anladım ki; bilet kuyruğu beklerken gerçekten çok sinirlenmişim.. JJJ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder