13 Ağustos 2014 Çarşamba

Teoman'dan Alıntılar

* Ben herkesi sevemem ki..Sevmeden de yaşayamam ki, yanlış olsa da.. (dedi annem)

* Bazen aynı değildi iki aşkın hikayesi. Arada ışık yılları vardı.. (1 kadın ve 1 erkek)

* Bir yapbozu tamamlarken bakıyorum büyük
parçan eksik, kalbin olduğu.. (en güzel hikayem)

* Dün insanlara baktım kendi kirli camımdan, terkedilmişler çoktan yaradan tarafından.. (en güzel hikayem)

* "Bak" dedi, "köprü ışıkları siliyorlar yıldızları. Kazıyınca yaldızlarını altlarındaki demir paslı".. (fahişe)

* "Herkes" dedi, "merak içinde ölümden sonra hayat var mı diye. Boşuna düşünürler, sanki hayat varmış gibi ölümden önce" (fahişe)

* Kendime baktım, tıklım tıklım yalnızdım.. (gökdelenler)

* Bana gülmeyi armağan ettin ama nereye koydum, bulamıyorum.. (gündüz tarifesi)

* Oyuncağını geri ver içimdeki çocuğa.. (hiç kimse bilmez)

* Biz kanatları olmayan, uçmak için çırpınan iki zavallı kuştuk. (iki zavallı kuş)

* Nefes alır gibi yalanlar söyleyince, sesim öyle yüksekti ki, kendim bile inandım (İstanbul'da)

* Ruhidir benim adım, bir sırrım var saklarım.Ama görünce anlarsınız. Yalnız dikkat acımayın. Acınmak canımı en çok acıtandır. (istasyon insanları)

* Rutubetinden şişmiş kalbim, artık açılmıyor bir türlü.. (nefes nefese)

* Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken, yıllar hayatlar geçiyor. (paramparça)

* Ama korktum, kaybedecek bir şeyim oldu diye.. (parti)

* Dikkat et sadığımdır, sadece kendime.. (renkli rüyalar oteli)

* Tek arzum var; romantik bir oyun yine seninle.. (romantik)

* Küçük bir kar tanesi, onca yolu uçmuş, sonunda tam dilimin ucuna konmuş.. (saat 03:00)

* Daha düşmedim, uçuyorum.. (sahilde bir sarhoş)

* Midem bulanıyor, galiba dünya tuttu.. (sürpriz)

* Zaman beni, ben zamanı öldürüyorken.. (tesadüfler)

* Ölmüş insanlar insansızlıktan.. (tesadüfler)

* Beğensin diye gelirse ölüm, makyajsız gezmezdi.. (zamparanın ölümü)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder