15 Nisan 2014 Salı

Kısa Korku Hikayeleri

Sadece birkaç kelimeden oluşan korku hikayeleri okumak isterseniz buradan alalım sizi.. (Gerçekten korkabilirsiniz, uyarmadı demeyin)



* Dünyada yaşayan son insansın, evde oturuyorsun ve kapı çalınıyor.

* Bebek telsizinden yan odadaki karısının bebeklerini uyutmak için söylediği ninniyi dinliyordu ki, kapı açıldı ve karısı elinde poşetlerle marketten geldi.

* Annem bana asla bodruma inmememi tembihlemişti. Fakat aşağıdan yavru bir köpek sesi geliyordu, ben de o köpeği görmeyi çok istiyordum. En sonunda bir gün yavaşça merdivenlerden aşağı indim, fakat ortalıkta yavru köpek yoktu. Tam o sırada annem korkuyla bana seslendi.
İlk defa onu böyle seslenirken duydum, korkuyla yukarı çıktım ve bana kurabiye verdi. Kurabiye yedikten sonra kendimi daha iyi hissettim ve neden bodrumda yavru köpek gibi ses çıkaran bir çocuk olduğunu ve neden elleri ve ayakları olmadığını sormadım.

*Cep telefonumda uyurken çekilmiş fotoğraflarımı buldum. Ama, ben yalnız yaşıyorum.

* Genç kız aşağıdan annesinin kendisine seslendiğini duyar ve yanına gitmek için merdivenlere yönelir. Tam o sırada yan odadan annesinin sesini duyar "Dur, o sesi ben de duydum"

* Pencereden birisi bana gülümseyerek bakıyordu. Fakat, ben 14. katta oturuyorum.

* Oğlumu gece yatağına yatırdım. Bana "baba yatağımın altında canavar var mı, kontrol eder misin?" dedi. Ben de onu kırmamak için yatağının altına baktım ve oğlum orada korkmuş gözlerle bakarak " baba yatağımda biri var" dedi.

* Cam tıklama sesi duyarak uyandım. İlk başta pencereden geliyor sandım, ta ki tekrar aynı sesi aynadan duyana kadar..

* Kız kardeşim annemin onu öldürdüğünü söylüyor. Annemse bir kız kardeşim olmadığını söylüyor..

* Yorucu bir iş gününden sonra eve gelip, ışığı yakmak için elini düğmeye uzatıyorsun ve başka bir elin orada olduğunu fark ediyorsun..

* Bu evde yalnız yaşadığım süre boyunca açtığım kapı sayısından daha çok kapı kapattım..

* Kedim ben uyurken sürekli kapıyı tırmalardı. Şuan kedim yok ve ses hala devam ediyor..

* Karım aniden uyandı ve evde birini olduğunu kontrol etmemi söyledi. Fakat karım 2 sene önce gece eve giren biri tarafından öldürülmüştü..

* Kedim sürekli bana bakıyor sanıyordum ama farkettim ki o, arkama bakıyormuş..

1 yorum: