21 Mart 2013 Perşembe

BAŞLARKEN..

Şu an bu yazıyı okuyan herkese merhaba,

Nereden esti aklıma bilmiyorum ama benim de bir blogum olsun istedim. İlginç olayları, haberleri, resimleri paylaşayım, eleştirmek  istediğim konulardan bahsedeyim, kenarından köşesinden dişe dokunur herşeyi yazayım dedim. Ve burası benim sayfam olsun, beni yansıtan bir yer olsun istedim. Sonra da dedim ki, her kitabın bir başlangıç yazısı vardır (sizi bilmem ama benim genelde okumadan geçtiğim yerdir orası) ben de önce bir başlangıcımı yapayım.

Lisedeyken, o kadar çok yazardım ki; hemen hergün yazacak bir konu, ilgimi çeken bir nüans bulurdum. Sonra ne oldu bilmiyorum, iş hayatı farkındalığımı gittikçe azalttı ve nüans bulamamaya başladım. Belki de bu blogu açma sebebim içten içe lise yıllarıma geri dönmek ya da farkındalığımı geri kazanma isteğimdendir.

Başlarkenimin sonuna gelirken ilk paylaşacaklarımın lise yıllarımdan kalan karalamalarım olacağını belirteyim.

Nüansları kaçırmamanız dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder