21 Nisan 2013 Pazar

Kadın ve Erkek..

Bir gün deniz kenarından geçiyorlardı,
Kadın dedi ki, "deniz kenarını çok severim,
İnsana huzur verir." Erkekse "ben deniz kenarlarından hoşlanmam,
barlara, kulüplere gitmeyi, kalabalık ortamlara akmayı severim"
diyerek kestirip attı.
Başka bir gün ise yolları bir orman kenarından geçiyordu.
Kadın "ne güzeldir şimdi dalından meyve koparıp yemek,
tam mevsimidir" dedi.
Erkekse "şimdi her yanımız börtü böcek olur.
Boşver ben sana en pahalı restorandan istediğini alırım" diye geçiştirdi kadını.
Kadın "ama asla ellerinle toplamanın verdiği zevki vermez" diyecek oldu,
ama erkeğin bunu anlamayacağını bildiğinden sustu..
Kadına göre her zaman deniz kenarı huzur ve mutluluktu
Erkeğe göre ise sıkıcılıktan başka bir şey değildi.
Kadın saatlerde sadece elele tutuşarak oturmanın verdiği mutluluğu isterdi
Erkekse elele tutuşma faslı ne zaman bitecek bir sonraki safhaya atlayalım
diye her şeyi aceleye getirirdi.
Erkeğin o bitmek bilmez hız tutkusu arasında
kadın küçük mutluluklar yakalamaya çalışmaktaydı.
Sonra bir gün kadın dedi ki erkeğe, "seni sana bırakıyorum,
ister kulüplere git, ister kalabalığa karış, yeter ki bana huzurumu geri ver.
Bırak beni denizlere, toprağa, bitkilere karışayım.
bırak beni huzur neredeyse orada kalayım.
"İşte o an, erkek huzurun aslında sevdiği kadının yanı olduğu anladı.
Ama kadını geri kazanmak için artık çok mu geçti??

3 yorum:

  1. BENCE PES EDİLMEYEN HER ÇABA KAZANILMIŞ DEMEKTİR; NETİCE ÇABALAYAN İÇİN FARKLI SONUÇLANSAYDI İNSANDAKİ İNANÇ HALİ NİCE OLURDU. SAYGIlar....

    YanıtlaSil
  2. Bir fıkrada benden bu yazıya istinaden bir gün Nasreddin hoca göle maya çalıyormuş oradan gecen bir köylü de hocaya
    'dur hoca ne yapıyorsun göle maya çalınırmı ramazan ayı ya orucluysa' demiş
    hocada bunun üzerine 'yahu git başımdan göl hiç oruç tutarmı' deyip kovmuş
    bunun üzerine köylüde esas yanıtı vermiş: 'YA TUTARSA'
    işte hikayenin yıllardır bilinmeyen aslı

    YanıtlaSil
  3. Akşam akşam güldüm.Tüm yorumlar ve ayrıca da fıkranın aslı için teşekkürler..

    YanıtlaSil